I KOMUNIA 2022

komunia
09 października 2021 -odbylo sie 1wsze zebranie rodzicow Dzieci Pierwszo Komunijnych
Osoba Odpowiedzialna za organizacje dzialan  zostala Pani Malgorzata Durka ,ktora zalozyla grupe na WHATSAPP ;

 

USTALENIA PO SPOTKANIU :

 Uroczystosc jest przewidziana na  niedziele 5 czerwca 2022 

 Obecnośc Dzieci i Rodzicow OBOWIAZKOWA na MSZY w Kosciele Joinville le Point ( w kazda 1wsza niedziela miesiaca )

Dzieci maja uczetniczyc w mszy , siedziec na przodzie w Kosciele .

Od stycznia 2022 po mszy bedzie  odbywalo sie szkolenie dla dzieci i Rodzicow

1. a) Trzeba  przyniesc AKT CHRZTU  Dziecka ,prosze zaczac sie organizowac by dostarczyc na czas.

1.b)Pamiętajmy o świecy komunijnej (świeca ze chrztu, albo nowa) 

2. Skladka po 100€ ( na poczatek , potem moze byc uzupelnienie ) ,
ta sume nalezy uiscic u Skarbinika   Pani Katarzyny AMY tel :  07.54.83.42.77.  do konca roku 2021.
3. Dzieci beda miec  dlugie Alby,  ( zakup alb na koszt wlasny).

4.  Fotograf –Zaliczka dla Pani skarbnik Katarzyny AMY  20€ za fotografa do 6 lutego.
Chętni na albumy- płacą osobno Pani Beacie Dentkiewicz

Dla przypomnienia ,na Grupie WhatsUp,

głosowaliśmy i wszyscy byli za tym by był fotograf .

Więc wszyscy płacimy za jego usługę 40 €  i dostajemy zdjęcia na kluczu USB

Jest mozliwosc zakupienia fotoalbumu  (40 zdjec) –  za opłatą  dodatkowa => 20euro okladka miekka  ,lub => 30euro okladka twarda

5. Kwiatami i ich dekoracja zajmuje się P.Agata Pokora, prosimy o pomoc ,czy ktos moze „uzyczyc” karty do Rungis by kupic kwiaty  ?

6. Podziękowanie przygotuje P.Ewelina Kubas

7. P. Joanna Cymbalista na 5 czerwca przygotuje wszystkim dzieciom I komunijnym zbiór pieśni i modlitw  wraz ze zdjęciem  dzieci ,

(2 albo 3 egzemplarze na rodzinę)

7. Do tego czasu mamy juz zamówione :
7.a) Obrazki pamiątkowe, różańce i medaliki
7.b) Modlitewniki (wersja tylko polska, poniewaz wersji polsko- francuskiej, nie ma w rezerwie)

Ksiądz Marek wstępnie przekaże dzieciom w marcu.